Комуналка та мобільний зв'язок: на що витрачають кошти з "Національного кешбеку".


Більше половини клієнтів ПриватБанку використовують отримані кошти за програмою "Національний кешбек" на поповнення мобільного зв'язку, повідомляє банк.
Також популярними є оплата комунальних послуг (35,5%), покупка інтернет-послуг (7,8%) та оплата медичних послуг (3%).
Загалом ПриватБанк перерахував 20,5 млн грн кешбеку на картки своїх клієнтів, які беруть участь у програмі. Усього 646 000 українців отримали 37,2 млн грн кешбеку за вересень.
Програма передбачає повернення 10% від вартості товарів українського виробництва, які входять до переліку. Максимальна сума кешбеку за місяць - 3000 грн.
У вересні лише п'ятеро українців змогли отримати максимальну суму виплати.
Клієнти очікують, що виплати кешбеку в розмірі 125 млн грн за жовтень надійдуть до 20-х чисел листопада.
Нагадаємо, що ПриватБанк разом з Mastercard запустили подвійний кешбек.
Читайте також
- Україна закликає включити до Реєстру збитків від війни постраждалих від 2014 року
- Сікорський назвав нових можливих посередників у переговорах з РФ
- Спецтрибунал допоможе покарати воєнних злочинців РФ – Татаров
- Європа і Канада мають збільшити витрати на оборону до 5% - адмірал Бауер
- "Росія просить занадто багато": Венс про територіальні претензії Кремля щодо України
- "Відвертаються від нього": президент Німеччини звинуватив Росію в "історичній брехні"