Нова пошта скасувала плату за одну із послуг після підвищення тарифів.


Зміни в політиці повернення посилок компанією "Нова пошта"
Українська компанія "Нова пошта" оголосила про нові правила повернення посилок. Тепер клієнти зможуть повертати посилки без додаткових витрат, якщо одержувач відмовляється забрати їх або товар не підійшов до покупця. Раніше за ці операції стягувалась комісія у розмірі 0,5% від вартості посилки, але тепер ця плата буде скасована. Це полегшить повернення для користувачів "Нової пошти" і стане особливо корисним для клієнтів інтернет-магазинів. За даними компанії, щомісяця приблизно 1,3 мільйонів посилок повертаються відправникам, а витрати на ці операції складали 9,4 мільйона гривень.
Підвищення тарифів на доставку
Це нововведення відбувається на фоні підвищення тарифів на доставку, яке "Нова пошта" запровадила з 1 жовтня. Середня вартість послуг збільшилася на приблизно 10 гривень за відправку.
Читайте також
- В Україні пом'якшили валютні обмеження: що зміниться для громадян та бізнесу
- Китай "підіграв" Путіну у переговорах з Україною
- Вода щогодини та тарифи як у Польщі: українців можуть перевести на погодинне водопостачання
- Українці можуть залишитися без тепла через нестачу газу: експерт Попенко попередив про серйозні проблеми
- Українці можуть вийти на пенсію достроково: хто почне отримувати виплати у 50 років
- "Цього недостатньо": Макрон, Мерц, Туск та Келлог відреагували на пропозицію Путіна про переговори