Росія рекордно скоротить інвестиції у найбільші залізничні проєкти.


Інвестиції в найбільші російські залізничні проєкти зменшаться вп’ятеро через борги Російської залізниці (РЖД). Зокрема, витрати на модернізацію Байкало-Амурської магістралі та Транссибірської магістралі скоротяться до $720 млн (75 млрд рублів), а витрати на розвиток підходів до портів будуть практично заморожені.
Програма інвестицій транспортної монополії буде скорочена на 37% в 2025 році, з капітальних витрат у розмірі 12 млрд доларів (1,3 трлн рублів) до 8 млрд доларів (834 млрд рублів), передача протіка розвиток компанії.
Основними проблемами для РЖД є борг та високі відсоткові ставки. Заборгованість РЖД на середину 2024 року досягла 24 млрд доларів (2,54 трлн рублів), а до 2025 року цей борг може зрости до 37 млрд доларів (3,9 трлн рублів).
В 2023 році РЖД буде витрачати 6,62 млрд доларів (688 млрд рублів) на обслуговування боргу, що майже вшестеро перевищує показник 2023 року, а прибуток компанії може скоротитися вдвічі до 780 млн доларів (81,6 млрд рублів).
Крім того, РЖД має проблему з персоналом - не вистачає складачів поїздів, оглядачів вагонів та монтерів колії. РЖД потрібно підвищувати зарплати, але на ці цілі виділено лише 190 млн доларів (20 млрд рублів), що є уп'ятеро менше, ніж потрібно.
Читайте також
- Уряд ухвалив важливе рішення щодо угоди про надра зі США
- Юань проти долара: нова валютна стратегія Китаю у світі тарифних воєн
- Конфіскація валюти: в українців можуть відібрати євро і долари
- Трамп висловився про очікування від Путіна, зустріч із Зеленським у Ватикані та угоду з надр
- Тарифи на комуналку, субсидії, пенсії, НМТ, ВЛК: що зміниться для українців з 1 травня
- Синоптики попередили мешканців Київщини про небезпечну погоду 1 травня