Орендарі ризикують залишитися без світла та заплатити суттєвий штраф.


Компанія YASNO надає поради, як уникнути відключення світла через несплату рахунку за електроенергію. Орендарі квартир можуть керувати своїми рахунками через особистий кабінет компанії, незалежно від місця проживання. Зазвичай орендарі платять господарю або користуються онлайн-кабінетом для самостійної оплати.
Якщо рахунок за світло не оплачений, YASNO надсилає попередження поштою за 10 днів до відключення. Важливо, що попередження також надсилаються на адресу квартири. Для уникнення неприємностей, варто тримати контактну інформацію оновленою. Якщо гроші не надійдуть, світло відключають.
Орендарям пропонують два варіанти. Перший - самостійно перевіряти та оплачувати рахунки. Другий - переказувати гроші господарю і просити підтвердження оплати.
Якщо світло все ж відключили, його можна відновити після повної оплати боргу та додаткового рахунку за підключення.
Читайте также
- Выплаты получили еще не все: ПФУ сказал, стоит ли беспокоиться украинцам по поводу пенсий и субсидий
- Гидрометцентр рассказал о погоде в Киеве: стоит ли ждать дождей
- В Украине разрешили многократное гражданство: кто сможет получить второй паспорт
- Сроки поджимают: Ощадбанк обратился к украинцам, которые получили 'тысячу Зеленского' на карту
- Украина может войти в европейскую систему роуминга с начала 2026 года
- Укрзалізниця вдвічі подняла цены на чай и напитки в поездах