Українцям пояснили, як охоронці у магазинах порушують права покупців.
вчора, 04:20
899

Журналіст
Шосталь Олександр
вчора, 04:20
899

Українські покупці все частіше стикаються з проблемою незаконних вимог охоронців у супермаркетах та магазинах. Організація "Захист прав споживачів" зауважила, що таке порушення закону вже стало звичайною практикою.
"Охоронці не мають права віддавати директиви щодо подальшої долі товару, адже вони не представляють магазин. Вимагати оплату за пошкоджений товар – це вже виходить за межі закону. У разі подібних ситуацій краще звертатися до правоохоронних органів", - підкреслюють експерти.
Наслідки порушень у супермаркетах
Фахівці радять споживачам бути наполегливими та впевненими у таких ситуаціях, відмовляючись від незаконних вимог охоронців. Якщо конфлікт посилюється, краще звертатися до адміністрації магазину або правоохоронних органів. Головне – дотримуватися закону та своїх прав як споживачів.
Українські покупці зауважили зростання проблем з неадекватною поведінкою охоронців у магазинах. Організація "Захист прав споживачів" підкреслила незаконність вимог охоронців та радить споживачам дотримуватися своїх прав в подібних ситуаціях.
Читайте також
- Посилки українців зможуть конфіскувати: як не втратити бажаний товар
- «Главком» отримав з РФ офіційний документ, який підтверджує російський паспорт Онуфрія
- В Європі почали мобілізувати жінок через російську загрозу
- В Сомалі розбився військовий гелікоптер, п'ятеро загиблих
- Папа Лев XIV та єпископи УГКЦ разом молилися за Україну
- Пекельна спека у ЄС. У Європарламенті зламалась система охолодження