Visa розкрила, як переконала monobank перейти на їхню систему.


За словами регіональної менеджерки Visa, успіх компанії Monobank на українському ринку полягає у вмінні її працівників переконати банк перевести своїх клієнтів на платіжну систему Visa.
Тетяна Чорна, представниця Visa, зазначила, що вдачі Monobank не потрібні жодні особливі умови чи пропозиції, вони просто зробили свій вибір зручним для себе. Visa не надала їм нічого ексклюзивного, ніяких переваг порівняно з іншими банками.
"Немає ніякого секрету. Усі рішення доступні абсолютно для всіх банків. Будь-яка компанія – чи то банк, чи то платіжна система – це люди, які там працюють. Хтось більш наполегливий і краще розповів, допоміг вчасно імплементувати рішення. Банк вирішив, що йому комфортно працювати саме так," – зазначила Чорна.
Представниця Visa підкреслить, що цей процес не вимагав додаткових витрат від компанії. Відповідаючи на питання журналістів про можливі подібні переговори з іншими банками, вона ухилилася від прямої відповіді.
За даними Національного банку на кінець 2024 року, Visa займає 48% частку ринку, що майже дорівнює головному конкуренту Mastercard, який має 51,6%. Зазначимо, що ще у 2020 році Visa займала третину ринку.
Раніше Monobank та Укрпошта запустили безкоштовне поповнення карток у відділеннях.
Читайте також
- Дослідження виявило обмеженість креативності ChatGPT порівняно з людьми
- "Власна справа": українці отримали 200 млн грн на реалізацію бізнес-ідей
- Трамп виключив припинення вогню з Іраном та висунув основну вимогу режиму
- Україна на порозі екологічної катастрофи: загрожує втрата врожаю та води
- Польща вимагає обмежити прийом українських учнів: у чому річ
- Виплати до Дня Незалежності: ПФУ крок за кроком показав, як подати заяву на разову допомогу