Wizz Air анонсував нову функцію в додатку для пасажирів.
сьогодні, 13:47
541

Журналіст
Шосталь Олександр
сьогодні, 13:47
541

Угорська бюджетна авіакомпанія Wizz Air випустила нове оновлення свого мобільного додатку, яке спростить життя пасажирів під час затримок або скасувань рейсів.
За інформацією Mirror UK, пасажири можуть тепер зв'язатися з представниками Wizz Air через додаток. У розділі "Моя подорож" можна отримати більше інформації про рейс, час реєстрації та посадки, номер воріт та з'ясувати про ваучер на харчування або проживання в готелі у разі затримки або скасування рейсу.
Пасажири в складних ситуаціях можуть вибрати альтернативні варіанти вирішення проблеми, такі як перебронювання рейсу або повернення коштів. Додаток "Моя подорож" вже завантажили 35 мільйонів разів і став доступний з 9 липня.
Під час затримок або скасувань рейсів, у пасажирів тепер є можливість швидко зв'язатися з авіакомпанією Wizz Air через їх мобільний додаток та отримати всю необхідну інформацію та допомогу. Нове оновлення дозволяє пасажирам більш швидко та зручно отримати допомогу у вирішенні будь-яких проблемних ситуацій, пов'язаних з авіаперельотами.Читайте також
- УЗ додала ще один поїзд на популярному напрямку — маршрут
- В Лондоні відкрили квест-кімнату для фанатів "Гри в кальмара"
- Контрабанда у валізі — які предмети заборонено вивозити з курорту
- Неймовірна локація біля річки за 1,5 години їзди від Львова
- Дні Одеси у Римі та Венеції — що вже відомо
- Українські зірки на курорті — де люблять відпочивати знаменитості